מדיניות החזרת מוצרים

החזרות וביטולים

הפוסטרים שאנו מוכרים הם מוצר מורשה ואיכותי שמיוצר באירופה ומיובא על ידינו.
הפוסטרים עשויים מנייר כרומו והם פגיעים מאוד.
על כן, אין אפשרות החלפת פוסטרים – בשום מקרה וללא יוצא מן הכלל.

מוצרים שאינם פוסטרים:
המשתמש רשאי לבטל את העסקה בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן תשמ”א 1981.
הביטול יתבצע באמצעות פניה לשירות הלקוחות בטלפון 03-5285530 או במייל.
ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת דואר אלקטרוני מהחברה המאשר את הבקשה לביטול העסקה.
במקרה שהביטול אושר – יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח.

דמי ביטול עסקה הינם 20 ₪.
החזרת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית ובתנאי שעדיין לא חלפו 30 יום מתאריך רכישת המוצר.
מוצר שטרם נשלח מטעמנו אל המזמין – ניתן לבטל רכישה והתשלום יוחזר במלואו, בניכוי דמי ביטול.

זיכוי בעבור מוצר (שאינו פוסטר) יתבצע בתנאי שהמוצר הוחזר לחברה לאחר שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, וללא פגם.
הזיכוי נתון לשיקול דעתה הבלעדית של החברה.
סכום הזיכוי יהיה סכום המוצר ו/או המשלוח, בניכוי דמי ביטול.

החברה תהיה רשאית לבטל עסקה באופן חלקי או מלא במקרים הבאים:
1. חלה טעות בתמחור המוצר ו/או המשלוח.
2. חלה תקלה בחיוב האשראי.
3. תקלה טכנית באתר בעקבותיה נגרמה טעות בהזמנה.
4. תקלה שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה, לרבות שביתות, פגעי מזג אוויר, מצב חירום בטחוני, תאונות, פעולות איבה וטרור וכיו”ב.

במידה והמוצר אותו הזמין המשתמש אזל מהמלאי, רשאית החברה להציע אחר ו/או לבטל את המכירה.
החזר כספי יתבצע באופן בו נעשה התשלום.